Linda Onn Sambut 'Birthday' Tiga Malam Berturut-Turut

PETALING JAYA: Penyampai radio Suria FM, Linda Onn, (gambar) mengadakan sambutan ulang tahun majlis hari lahirnya yang ke 33, selama tiga malam berturut-turut semata-mata memberi peluang kepada abangnya, meraikan majlis berkenaan.

Kata Linda, mengikut perancangan dia mahu mengadakan majlis berkenaan sehari sahaja iaitu sempena hari lahirnya yang jatuh pada 26 November lalu.

Bagaimanapun majlis itu menjadi seperti besar apabila ada perancangan lain pada saat-saat akhir termasuklah abang keduanya iaitu Sazali dan isteri datang dari Johor Baru yang mahu sama meraikan majlis berkenaan.


Birthday Linda Onn

“Pada malam pertamanya (25 November), saya sambut bersama-sama kawan-kawan dari Suria FM manakala malam keduanya (26 November) disambut dengan keluarga, rakan-rakan termasuk kawan-kawan artis geng motor kuasa besar.

“Kemudian, pada malam ketiga (27 November), para peminat saya pula membuat kejutan Ketiga-tiga majlis tersebut berlangsung di Ampang,” katanya ketika dihubungi mStar Online.

Tambahnya: “Setiap majlis yang diraikan itu penuh kelainan sebab semasa meraikan bersama-sama kawan Suria FM, kami menjadi lebih santai walaupun membincangkan tentang kerja.

“Berbanding dengan sambutan bersama geng motor, lain pula perbualannya kerana kami lebih bercakap tentang motor.”

Menjawab tentang kenyataannya dalam blog yang ditulis “…tahun terakhir Linda sambut birthday solo...”, dalam nada gurau Linda berkata ayat itu dipinjam daripada kawannya dan menolak dia akan berkahwin pada tahun hadapan.

Salah seorang rakan Linda memberitahu apa salahnya dia menyambut hari jadi dengan penuh meriah dan bersungguh-sungguh seolah-olah menganggap majlis tersebut yang terakhir baginya memegang status solo.

“Kalau saya kahwin pada tahun depan, mungkin majlis itu lebih berlainan kerana saya menyambut dengan suami. Sama ada saya betul-betul akan menamatkan zaman solo pada tahun depan atau tidak, biarlah saya simpan untuk diri-sendiri.

“Terus-terang, saya memang belum mempunyai sesiapa (kekasih) dan lebih banyak sibuk dengan perniagaan,” katanya penuh ceria.

Linda akui tahun 2011 lebih banyak dengan perancangan perniagaan dan jika lamaran perkahwinan tiba pada tahun depan, itu menjadi suatu bonus buat dirinya.

Dalam pada itu, duta produk minuman kolagen NH Colla Plus ini juga berkongsi berita gembira apabila bakal diumumkan sebagai jurucakap produk kosmetik Shiseido pada Jumaat ini.






No comments: